Вакансія: Technical Artist (Unity)

Наш партнер, міжнародна компанія-розробник мобільних, браузерних та соціальних ігор. шукає кандидатів на позицію Technical Artist (Unity)

Місце роботи: дистанційна робота

Задачі

  • контроль за дотриманням стандартів нарізки 2D графіки;
  • проводити рев’ю поточного стану та пропонувати варіанти оптимізації розміру атласів/білда/бандлів;
  • верстка 2D графіки, інтеграція 2D/3D анімацій;
  • контролювати проходження поточного флоу та пропонувати зміни в пайплайні постачання контенту з метою оптимізації процесів;
  • допомога у оптимізації роботи 3D команди.

Ми очікуємо від вас

  • 2+ роки досвіду роботи на аналогічній позиції у гейміндустрії;
  • базовий навик розробки;
  • знання пайплайну рендера в Unity;
  • досвід роботи із TextMesh Pro;
  • досвід роботи з Unity Timeline;
  • створення допоміжного інструментарію для потреб 3D-моделлерів, аніматорів, художників;
  • робота зі Sprite atlas, рев’ю ассетів від художників перед інтеграцією до проекту;
  • створення програмних анімацій;
  • навик верстки в Unity;
  • оптимізація 2D/3D арт;
  • навички роботи у Photoshop, 3Ds Max, Blender;
  • знання Git, Svn;
  • навику роботи з шейдерами / написання шейдерів.

Стане перевагою

робота з ассет-бандлами.

Ми пропонуємо

  • Salary: ми хотіли б знати вашу очікувану зарплату, яка б змусила вас змінити роботу.
  • можливість професійного розвитку в успішній компанії;
  • гідну оцінку твоїх знань та навичок;
  • індивідуальний план розвитку та регулярний зворотний зв’язок;
  • повністю оплачувані лікарняні та корпоративне медичне страхування;
  • групові та індивідуальні заняття з англійської мови;
  • можливість самостійно наповнити свій компенсаційний пакет безліччю опцій від компанії (підтримка здоров’я: спорт, професійний розвиток: курси, тренінги семінари та багато іншого).

Чекаємо на Ваше CV: escadra@old.escadra.com.ua

0 819